Dags för årsmöte!

Hej alla fina medlemmar,

snart är det dags för årsmötet 2017, och vi vill gärna att du kommer!

När och var?
Lördag den 4 mars, kl 12 – 14 (cirka)
på Gamla Tingshuset,
Samuel Permans Gata 13 i centrala Östersund. Närmaste busshållplats heter Gamla kyrkan och möteslokalen heter Vita rummet; information om lokalens tillgänglighet hittar du här.

Vi drar igång med en kort och intressant föreläsning av vår medlem Patrik Olsson kl 12:00. Det bjuds på lunch som vi kan äta före och under föredraget – kom i god tid för att inte missa något! För att minska matsvinnet uppskattar vi om ni anmäler er till genom att meddela oss på Facebook eller genom mejl till ostersund@naturskyddsforeningen.se, så kan vi beställa lagom mycket mat. Ange även om du har allergier (lunchen kommer att vara helvegetarisk).

Under mötet går vi igenom vad kretsen har gjort under året och planerar att göra framöver. Vi kommer även att välja en ny ordförande till kretsen samt nya ledamöter. Mycket spännande!

Kom förbi, mingla, bli aktiv, rösta fram din kretsstyrelse, ge oss ros och ris och återkoppling och ha trevligt tillsammans med den nuvarande och den blivande styrelsen!

Här finns handlingarna till årsmötet:

Dagordning

Verksamhetsberättelse 2016