Biokvällar i oktober: Gå 2 för 1!

Gå på bio och upplev klimatpepp istället för klimatdepp!
Den prisbelönta filmen IMORGON, som lockade över 1 miljon biobesökare i Frankrike, ger att hoppfullt perspektiv på dagens miljöproblem då vi får möta människor från tio olika länder och tre kontinenter som ägnar sina liv åt att rädda vår planet.

imorgon-672x372

Den 27/10 kommer vi i Naturskyddsföreningen Östersund vara med på Bio Regina för att tillsammans med publiken prata om filmen och möjligheter till förändring, och förhoppningsvis ta tillvara på den positiva drivkraften! Denna visning börjar 19:00 – missa inte det!

Bio Regina kommer att visa Imorgon vid ett flertal tillfällen, kolla upp datumen den visas och få information om filmen på: www.bioregina.se

Och det bästa: medlemmar i Naturskyddsföreningen eller Fältbiologerna går 2 men betalar för 1 på denna film!