Kom till årsmötet 2016!

Vad har Naturskyddsföreningen i Östersund gjort under 2015? Vad ska hända i år? Vilka ska sitta i styrelsen? Kom till årsmötet den 1 mars och var med och forma kretsen!

styrelse2015

I år har vi två kandidater till ordförandeposten, Mikaela Holm (nuvarande ordförande, 3:e från vänster på översta raden) och Tobias Johansson (nuvarande styrelseledamot, till höger på nedre raden), och båda kommer att presentera sig på plats, men har även svarat på några frågor som ska belysa vilka de är och vad de har för åsikter och planer kring Naturskyddsföreningen i Östersund.

Alla medlemmar är hjärtligt välkomna till Vita salen i Gamla tingshuset kl 18.00 – vi bjuder på soppa, bröd och en trevlig kväll med likasinnade. För att vi ska kunna beställa rätt mängd soppa, anmäl dig gärna här på vårt Facebook-evenemang eller via mejl till ostersund[a]naturskyddsforeningen.se!

Tänk på att alla medlemmar i Naturskyddsföreningen har rösträtt, även familjemedlemmar och Fältbiologerna som har s.k. dubbelmedlemskap. Alla engagerade behövs!

Alltså, skriv in i almanackan:

När: 1 mars 2016, kl 18.00

Var: Gamla tingshuset (Samuel Permans gata 13 i Östersund), Vita salen